In de startblokken - Reisverslag uit La Hulpe, België van Gilles Havik - WaarBenJij.nu In de startblokken - Reisverslag uit La Hulpe, België van Gilles Havik - WaarBenJij.nu

In de startblokken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gilles

28 December 2006 | België, La Hulpe

Zo zo

Inmiddels is mijn aanwezigheid hier al helemaal naar 28 december toe gerold. Het is bijna oud en nieuw, en dat betekent dat ik bijna voet zet op het continent dat de background scenario zal worden van mijn eerste twee maanden in 2007.

Op dit moment ben ik nog even in Brussel aan het chillen. kerst bij mijn moeder was als vanouds, hoewel ik dit keer voor het eerst mee ging koken. Morgen ga ik terug naar droevendaal, vanwaar ik me zondag richting de open lucht zal gaan afzetten. Met een aanloop naar schiphol uiteraard.

Terug naar Karin, terug naar huis, het avontuur te gemoed. Hoge pieken, diepe dalen, ik ben er helemaal klaar voor. Ik hou jullie op de hoogte.

• 05 Januari 2007 - 07:23

En:

Ha Bro!

Das leuk! Ben ik eens even de eerste die hier aan reageren slaakt! Alles wel daar? Mooi weer enzo? Spannende avonturen? (En avonduren;-))Leuk oud en nieuw gehad? En hoe is het met Karinkiki? Nou ehm... ik zou zeggen: de groeten, en ik wacht in spanning op de update van je Joho journal!