In de startblokken - Reisverslag uit La Hulpe, België van Gilles Havik - WaarBenJij.nu In de startblokken - Reisverslag uit La Hulpe, België van Gilles Havik - WaarBenJij.nu

In de startblokken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gilles

28 December 2006 | België, La Hulpe

Zo zo

Inmiddels is mijn aanwezigheid hier al helemaal naar 28 december toe gerold. Het is bijna oud en nieuw, en dat betekent dat ik bijna voet zet op het continent dat de background scenario zal worden van mijn eerste twee maanden in 2007.

Op dit moment ben ik nog even in Brussel aan het chillen. kerst bij mijn moeder was als vanouds, hoewel ik dit keer voor het eerst mee ging koken. Morgen ga ik terug naar droevendaal, vanwaar ik me zondag richting de open lucht zal gaan afzetten. Met een aanloop naar schiphol uiteraard.

Terug naar Karin, terug naar huis, het avontuur te gemoed. Hoge pieken, diepe dalen, ik ben er helemaal klaar voor. Ik hou jullie op de hoogte.

  • 05 Januari 2007 - 07:23

    En:

    Ha Bro!

    Das leuk! Ben ik eens even de eerste die hier aan reageren slaakt! Alles wel daar? Mooi weer enzo? Spannende avonturen? (En avonduren;-))Leuk oud en nieuw gehad? En hoe is het met Karinkiki? Nou ehm... ik zou zeggen: de groeten, en ik wacht in spanning op de update van je Joho journal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, La Hulpe

How to study birdshit?

ñ

Recente Reisverslagen:

20 April 2009

The Railroad

02 Maart 2009

Carnaval in Cajamarca

10 Februari 2009

Driving through the desert

09 Januari 2009

And we call him...

20 December 2008

A day of Christmas Generosity
Gilles

ñ

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 29048

Voorgaande reizen:

05 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Friendhopping

09 September 2009 - 13 Januari 2010

Mountaintrips and Medicine

29 Oktober 2008 - 26 Januari 2009

How to study birdshit?

12 Januari 2010 - 30 November -0001

Hanging round home

Landen bezocht: